Monday, January 3, 2011

اولین تجربه من در درست کردن کیک عروسی




چند روز پیش یه Workshop درست کردن کیک‌ های عروسی‌ طبقه ای برگذار شد که من شرکت کردم و واقعا پر از نکاتی‌ بود که باعث شد من خیلی‌ چیز‌ها یاد بگیرم ومی‌تونم یک کیک عروسی‌ خیلی‌ خوشگل درست کنم البته هنوز باید خیلی تجربه کسب کنم.واسه هر کدوم از این کیک ها هولوحوش ۴ ساعت نیم فقط و فقط واسه سرهم کردنش و تزیینش وقت گذاشتم وقتی‌ تموم شد دیگه پاهام نا‌ نداشت تازه بعدشم بدو برو کلاس دانشگاه تا ۹ شب

کسی‌ نمیخواد ازدواج کنه من واسش کیک عروسیشو از مالزی درست کنم بفرستم؟؟؟؟ . هر وقت ایران اومدم در خدمت همه دوستان خواهم بود یک کیک گنده با هم درست می‌کنیم با نسکافه می‌زنیم تو رگ چه شود باه باه (( باه باه‌های مخصوص من)).

خوب این عکس‌ها هم مال دیروزه که من ترم دو رو خدارو شکر با رضایت عالی استادم تموم کردم ، تو این ترم بهمون نزدیک به ۱۰ تا گّل یاد دادند با رویال آیسینگ و دکورهآی دیگه کیک و کیک سبد گّل که حصیری بافته میشه و میشه گفت کاره سنگینیه ، این هم عکس کیک‌های من که پایه کیک ازکیک هویج که فوق‌العاده خوشمزه شده بود فیلینگ وسطشو با باتر کریم آلمانی‌ پر کردم و روشو هم با خامه و ایسینگ باتر کریم، جاتون خالی‌ وقتی‌ آوردم خونه باهمه اعضائ خونواده یه لقمه چپش کردیم اونم با چای داغ ، حسابی‌ چسبیید.

ترم بعد هفته دیگه بلافاصله شروع میشه و من تو این هفته می‌خوام طریقه شکلات درست کردند و تزئین با شکلات رو یاد بگیرم حتما حتما به همتون یاد میدم که چطور شکلات‌های خوشگلی‌ بسازید که وقتی‌ جلوی مهمون میذارید و یا به کسی‌ هدیه بدید دو تا شاخ که کمه ۴ تا شاخ در بیاره بالای سرش از این که این شکلات‌های خوشگل و خشمزه رو شما درست کردین ، خلاصه جون میده واسه ولنتاین و کلا هدیه دادن.



























شاد باشید

4 comments:

Anonymous said...

کیکهات خیلی زیبا بودند و حتمن خوشمزه هم هستن.من کیک هویج خیلی دوست دارم.
عکسها رو میتونی از لینک زیر دانلود کنی.من از این لینک برای دوستان در ایران استفاده میکنم.موفق باشی.
picofile.com
"یک دسته گل بنفشه"

Parisa said...

ژولیت جان فقط به اونهایی‌ که ایران هستند قول کیک و قهوه میدی پس ما که آمریکا هستیم چی‌؟؟

Anonymous said...

1000 mashalah ba shoma va kailly ziba hastandad kanom joulit shoma shirini pazi ra dar malazi amozash didi ? bahar hal kamalan ostadanah hast

سپیده said...

سلام ژولیت عزیزم من یکی از طرفدارهای پروپا قرصت هستم . عشق دوم زندگیم بعد از نقاشی که رشتم هستش پختن شیرینی کیک هستش هر کدوم از دستورهای خوبتو که استفاده کردم بسیار عالی از اب در اومده امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشی و به تمام ارزو هات برسی عزیزم خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...