Monday, January 3, 2011

قابلمه های گرین پن Green Pan


اعتقادم اینه که همیشه باید اگه کاریو انجام میدم باید به بهترین نحو و تمیزترین حالتش انجام بدم واسه کارهای آشپزیم هم به این باور رسیدم که باید از بهترین وسایل استفاده کنم ، البته خوب اگه هدفم این نبود که هنرآشپزی رو به صورت حرفه ای‌ ادامه ندم زیاد حساسیتی به این موضوع نشون نمیدادم اما حالا اوضاع فرق میکنه و باید واسه شروع یک کار حرفه ای‌ از وسایل حرفه ای‌ و معتبر هم استفاده کرد .
۴ نوع قبلمه تو بازار موجوده یکی‌ نچسب تفال  ، یکی‌ چدن ، استیل ، مسی .
ظرفهای به اصطلاح چدنی موجود در بازار ایران که اکثرا

 هم چینی هستن آلمینیوم با پوشش تفلون هستن.... 

آلمینیوم عنصر روی موجود در غدا رو میگیره و روی یه

 عنصر کمیاب در رژیم ایرانی هاست که فوق العاده مهمه

 به خصوص برای اعصاب و گوارش و پوست و مو...بنابراین واقعا حیفه غذا توی ظرف های آلمینیومی موسوم به

 چدنی درست بشه .من به همه پیشنهاد میکنم برای پخت

 غذا (مخصوصا" غذاهای آبکی) از قابلمه مسی و کفگیر

 آهنی استفاده کنند.حداقل برای یکبار هم شده تا ظرف ۷ روز اثر آن را روی بدن خودتون ببینید.
مهمترین چیز واسه من یه سرویس قابلمه خیلی‌ خیلی‌ خوبه که همه آیتم‌های استاندارد جهانیو داشته باشه واسه همین بعد از کلی‌ تحقیق فهمیدم که قبلمه های گرین پان Green Pan که ساخت کشور  انگلستان هست همه ایتمهای مورد نظر منو داره .
قابلمه‌های تفال اصل فرانسه که جز جدا ناپذیر آشپز خونه هست اما من یه سری قابلمه هایی میخواستم که علاوه بر این که نچسب باشه کمترین ضرر رو هم داشته باشه  و بتونه طعم غذا رو حفظ کنه و هم بشه بدون روغن ازش استفاده کرد. آره تعجب کردین؟  بدون روغن وهم نچسب یعنی‌ اگه بخوای یه تیکه مرغ رو سرخ کنی‌ توش روغن هیچی‌ نریزی و این یعنی‌ آخر غذای‌ سالم  ، بعد از کلی‌ تحقیق و تبلیغاتی که تو کانال‌های آشپزی دیدم متوجه شدم که قابلمه های گرین پان واقعا همه این آیتم‌های مورد نظر منو داره و مورد قبول و استفاده بیشتر آشپز‌های دنیاست. تمام ظرف نچسب دارای موادی به اسم PTFEهستند که اگه بالای ۲۶۰ درجه سانتیگراد بهشون گرما برسه شروع به تجزیه مواد شیمیایی سمی میکنند که برای تنفس ما خیلی‌ خیلی‌ مضره اما این ظروف گرین پان تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد مقاومه وPTFEموجود در اون تجزیه نمیشه  و علاوه بر این دارای یک پوششه سرامیکیه
حتی می‌تونم با وجود دسته های‌ پلاستیکیش این قابلمه هارو تو فر هم ازش استفاده کنم باه باه چه غذائی بپزم منواسه همین بی‌ درنگ رفتم و یه سری از این قابلمه ها و ماهیتابه ها رو گرفتم. فکر می‌کنم با توجه به بالا بودن قیمتش ارزششو داره اونم واسه من که نهیات استفاده رو ازشون می‌کنم و تو کابینت خاک نمیخوره .سری بعد می‌خوام قابلمه های استیل  WMF رو بگیرم که تو استیل واقعا حرف نداره اگه اصلش باشه .
مهرزاد نازنینم مرسی عشق من که واسه من همیشه بهترین ها رو میگیری مطمئن باش واست بهترین غذا‌هارو تو این قبلمه های خوشگل میپزم.

PARS-PIC



PARS-PIC
PARS-PIC
  PARS-PIC PARS-PIC


3 comments:

Anonymous said...

salam man ham dar malaysia zendegi mikonam. gablameh mesi ke goftid inja jayi ra mishenasid ke besheh tahyyeh kard?
ba tashakr az shoma
nilofar

nana said...

سلام خانمی . امیدوارم زندگی بر وفق مراد باشه .
منم از تجربیات خوب شما استفاده کردم و قابلمه های گرین پن رو خریدم. مرسی ااز توصیه خوبتون. واقعا عالیه
نانا

Anonymous said...

Juleit joon, mamnoon az website ghashangetoon :* mikhastam bedoonam az Green Pan hala ye modatie estefade kardin, razi hastin? Merciii, Parvin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...