Monday, January 3, 2011

تزئین شیرینی‌ و کیک قسمت 4


خوب امروز گفتم بریم سراغ شیرینیهایی که پختیم و باید الان با مارشمالوو فوندانتی که قبلا آموزششو دادم تزئین کنیم .



اول از همه باید مارشمالو هامونو با رنگ مخلوط کنیم به این صورت که هر مقداری از مارشمالوو که میخوایم رو برمیداریم و وسطسو باز میکنیم ویه مقدار رنگ (که من از رنگ های ویلتون که ضرری نداره استفاده میکنم) میمالیم




و شروع میکنیم با خمیر بازی کردن هی ماساژش میدم تا رنگ کلا تو خورد مارشمالوو بره و صاف و یک دست بشه رنگش،








و تا سریع رنگ گرفت لای پلاستیک میپوشونیم تا خشک نشه وقتی رنگ کردیم هر چقدر از ماشمالویی که خواستیم برمیداریم و حالا خمیر مارشمالوو رو با وردنه پهن میکنیم یادتون باشه که سطح کارتونو و وردنه رو با روغن چرب میکنید که نچسبه ،






وقتی پهن کردید همونطوری که میبینید من روش از دونهای رنگی پاشیدم و یه باروردنه کشیدم روش تا بره به خورد خمیر ، شما اگه نخواستید میتونید ساده استفاده کنید از خمیرتون ،حالا همون قالب هایی که استقاده کردیم واسه درست کردن شیرینیهامون میزاریم رو فوندانت و برش میزنیم




و روی شیرینی رو با یه مقدار کوچولو شیره یا عسل نمدار میکنیم تا این خمیر مارشمالوو بهش بچسبه .










و روشو میتونیم با رویال ایسینگی که غلظتش متوسطه که تو پست رویال ایسینگ کلا توضیح دادم تزئین کنید .


پست رویال ایسینگ











واسه تزیین با رویال ایسینگ که بخواهیم کل شیرینی هامو نو با رویال ایسینگ بپوشونیم باید غلظتشو رقیق کنم که روششو توضیح دادم تو همون پست رویال ایسینگ به این صورتی که میبینید که نه خیلی روونه که بریزه و نه خیلی سفت. 




از ماسوره شماره ۳ گردRound Tips استفاده کردم.




رویه شیرینیهامونو پر میکنیم البته قبلش باید دیوار بندی دور تا دور شیرینیمون بکنیم تا رویال ایسینگ نریزه و کارمون تمیز تر در بیاد که واسه اون دیوار بندی ما به رویال ایسینگ با غلظت متوسط نیاز داریم.


از ماسوره شماره ۳ گردRound Tips استفاده کردم.




وقتی کارمون تموم شود شیرینیهارو واسه یه شب تا صبح یا چند ساعت میزاریم تو فضای باز که کلا رویال ایسینگ روش خشک بشه .


میتونید واسه هفته ها نگهش دارد به شرط این که تو ظرف در بسته بزارید که هوا نره داخلش،












این خمیر فوندانت واسه این دستها رو هم از خمیر هایی که اضافه اومده بود درست کردم به این صورت که خمیر‌های اضافه رو با هم یه کوچولو مخلوط کردم و بعد روش وردنه کشیدم .




اینم دزد کوچولوی شیرینیهای من 










3 comments:

Anonymous said...

biste bistiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ashegheshun shodam..nilo0far

Anonymous said...

alie

Anonymous said...

juliet azizam man 2 rooze site toro didam khastam beseear tashakkor konam ke ajazeh dadi az tajrobiiatet estefadeh konam omidvaram hamishe betonam az in site bahre bebaram man zyid ahle comment gozashtan nistam valee mikham begam mersi az too azizam bayad begam emrooz behet ray dadam omidvaram betonam baz ham az keremha va shirinihat baramon benevisi ba arezooye movafagheeat to ke movafagheete mane<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...