Monday, January 3, 2011

پایان ترم اول و گرفتن یک هدیه جانانه

دیروز بالاخره من بعد یه روز سخت واسه درست کردن یه کیک خیلی‌ خوشمزه و خوشگل تونستم مدرک ترم اول ویلتونو بگیرم ، اوووووووو هنوز خیلی‌ راه مونده تا واسه حرفه ای‌ شدن،اما خداروشکر واقعا راضی بودم خیلی‌ چیز‌ها یاد گرفتم که اصلا تاحالا نمیدونستم و توجی بهش نمیکردم که به امید خدا سر یه فرصت همرو مینویسم واستون تا شما هم استفاده کنید.


کیک دیروز که مزش فوق‌العاده خوشمزه بود یعنی‌ می‌تونم بگم از نظر طعم بهترین کیکی بود که تاحالا پخته بودم روشو با خامه روکش دادم و با شکلات گاناچ دور تا دورشو تزئین کردم و گلها و برگ هارو با استفاده از ایسینگ کره ای تزئین کردم ، وای نمیدونید این گلها حسابی‌ پدرمو در آورد خیلی‌ با اصول و قاعد خاص ویلتون باید درستش می‌کردم ، ترم بعد بیشتر کار می‌کنیم رویه این گلها و تزئین و پخت کیک‌های خوشمزه.


.





JPEG Hoster


JPEG Hoster

 JPEG Hoster

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...