Monday, January 3, 2011

سورپرایز دانلود کتاب ویلتون Wilton Cake decorating beginner's guide.PDF

PARS-PIC  
 خوب اول از همه از همتون از تک تک شماها باید کمال تشکر رو کنم که واسه پست قبلی‌ و قبل ترش کلی‌ منو شرمنده خودتون کردید و واسم کلی‌ کامنت و امیل گذاشتید چه تو فیسبوک  و چه تو امیلم و چه اینجا ، کامنت تک تکتونو میخونم و به سوال‌های که پرسیده میشه جواب میدم اگه بعظی وقتها می‌بینید سولی رو از یادم رفته تو رو خدا به دل نگیریید شاید ندیدم شاید یادم رفته اما به خدا هیچ منظوری نداشتم ، امیدوارم درک کنید منو و ناراحت نشید از من  چون من یه خصلت خوب یا میشه گفت بدی که دارم اینه که اصلا دوست ندارم کسی‌ از من ناراحت باشه و دلخوری  از من تو دلش داشته باشه و همیشه اگه حق با طرف بوده و من کوتاهی کردم سعی‌ می‌کنم جبران کنم .
بله اینم واسه همه کسانی‌ که دوستشون دارم و دلم می‌خواد آونچه رو که یاد دارم فقط واسه خودم تو دلم دفنش نکنم و به همتون یاد بدم .این یک سری از کتاب‌های ویلتونه که خیلی‌ خیلی‌ به درد همتون میخوره و خیلی‌ ساده و با عکس نشون داده که واسه شروع کار و تزئین کیک چیکار کنیم از چه ماسورهأی از چه تکنیکهأی استفاده کنیم همه تکنیکها با تصویر نشون داده و میدونم که همتون از پسش بر میأیید.دانلودش کنید و بخونید هر جاشو هم نفهمیدید به من بگید کدوم صفحه تا واستون توضیح بدم ، فکر می‌کنم این کتاب خیلی‌ مفیدی باشه واسه همتون. پس من از این به بعد  ازتون کار حرفه ای‌ میخوامااااااااااا نه کاره آماتوری دیگه بهانه‌ا‌ی هم ندارید ، اگه دیدیم بچه های خوبی‌ بودید کتابهای ۱، ۲، ۳ ویلتون رو هم واستون میزارم به مرور زمان تا واسه همه کسانی‌ که نمیتونند تو این کلاس‌ها شرکت کنند یا هزینشو ندارند بتونم کمک کنم ، فکر کنم شرکت ویلتون بیاد داره این وبلاگو تخته کنه که من مفتو مجانی‌ کتاباشو گذاشتم واسه شماها که امکان اینو ندارید که تو کلاساشون شرکت کنید .اگه یک زمانی‌ دیدید نیومدم و پست نذاشتم بدونید که بنده تو زندان دارم آب خنک میخورم و بعد جور به یادتون هستم 



 یه نکته مهم هم واسه کسانی‌ که میخواند این کتابو از اولین لینک دانلود کنند بگم که ( البته همتون یه پا مهندسید اونم مهندس کامپیوتر منتها اینو دارم واسه خودم میگم که یادم نره ) وقتی‌ رو این لینک دانلود کلیک کردید صفحه ای که باز میشه وسط صفحه زده دانلود اونو کلیک نکنید  بیایید پایین صفحه سمت راست نوشته Save file to your PC: click here  اونو کلیک کنید تا فایل دانلود بیاد واستون .




بازم دوستای گلم هر سوالی‌ داشتید بپرسید .

ببینم چیکار می‌کنید نگید انگلیسه و سختمونه یه ذره فشار بیارید به اون مخ‌های آکبند تا یه ذره کلمات انگلیسه جدید یاد بگیره و هر جا هم مشکل داشتید من با کامل میل کمکتون می‌کنم تا جایی که بتونم.پس دانلود کنید و لذتشو ببرید





من واستون ۲ تا لینک گذاشتم که هر کدومو خواستید میتونید ازش دانلود کنید
Wilton Cake decorating beginner's guide.PDF



شاد باشید شاد


4 comments:

parisa said...

dastet dard nakonad,mashghool motaleh ketabam ,merci

parisa said...

dastet dard nakonad.mashghool motaleh ketabam,merci

Anonymous said...

سلام ژوليت عزيز واقعا اين روحيه تون رو تحسين ميكنم و براتون ارزوي موفقيت ميكنم

lili said...

سلام ژولیت عزیز ممنون بابت کتابها من چند بار دانلود کردم اما باز نشده اگه لطف کنین و برام میل بزنین واقعا ممنون میشم ایمیلم اینه
rozaaa_ll@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...