Monday, January 3, 2011

پن کیک کدو سبز


PARS-PIC

PARS-PIC

این پن کیک جون میده واسه استارتر و یا همون شروع افطار که  لایه نون بذاری بخوری با یکی‌ دو پرگوجه فرنگی‌ و یه مقدار لیمو ترش و اگه به فکر چاقی نیستین با یه مقدار سس مایونز ، وای محشره حسابی‌  هم رژیمیه و یهم یک غذای‌ سالم.
 من که واسه مهرزادم دیروز درست کردم و ایشون کلی‌ سر سفره افطار لذت بردند نوش جونت عشق من.
 خوب بریم سریع سر اصل مطلب که یه ساعت دیگه کلاس دارم دانشگاه تا موقعه افطار ، باز خدارو شکر آخر هفته کلی‌ غذا پختم و فریز کردم و جای نگرانی واسه شام شب ندارم.

  PARS-PIC
PARS-PIC

PARS-PIC

 PARS-PIC

PARS-PIC
این پنکیک جون میده واسه استارتر و یا همون شروع افطار که  لایه نون بذاری بخوری با یکی‌ دو پرگوجه فرنگی‌ و یه مقدار لیمو ترش و اگه به فکر چاقی نیستین با یه مقدار سس مایونز ، وای محشره حسابی‌  هم رژیمیه و یهم یک غذای‌ سالم.
 


 خوب بریم سریع سر اصل مطلب که یه ساعت دیگه کلاس دارم دانشگاه تا موقعه افطار ، باز خدارو شکر آخر هفته کلی‌ غذا پختم و فریز کردم و جای نگرانی واسه شام شب ندارم.

  PARS-PIC
PARS-PIC

PARS-PIC


مواد لازم :
کدو سبز نیم کیلو 
 پیازچه ۳ تا بوته یا نصف پیمانه که خردش کردیم.
۲ عدد تخم مرع
1/4 پیمانه آرد
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی‌
روغن به مقدار لازم برای سرخ کردن 
1/2پیمانه جعفری خرد شده

 خوب اول از همه کدو رو رنده می‌کنیم رنده درشت نه این که رنده ریز که پوره بشه و آب بندازه اوکی؟
PARS-PIC 
  PARS-PIC

 PARS-PIC

PARS-PIC

و با پیازچه و جعفری خورد شده و تخم مرغها و نمک و فلفل و آرد قاطی‌ می‌کنیم و میذاریم که سرخ بشه نه این که خیلی‌ که بسوزه .
من به جای روغن مایع از ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده کردم واسه سرخ کردنش شما هم اگه دوست داشتین که دیگه حسابی‌ غذای رژیمی‌ و سالم داشته باشین از روغن زیتون استفاده کنید واسه سرخ کردن که دیگه محشره.
به همین سادگی‌ آماده شد.



PARS-PIC

شاد باشید

1 comment:

shayesteh said...

مرسی ژولیت عزیز، عالی بود. لذیذ و خوش عطر، ساده و سریع.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...