Sunday, November 10, 2013

بهترین برنامه رایگان بدنسازی دنیا




دلم میخواد به تک تکتون معرفی کنم این خانوم بسیار معروف رو تو دنیا یوتیوب و تو دنیا بدنسازی . این خانوم یکی از پر طرفدار ترین کانال های یوتیوب رو داره که بدون هیچ هزینه ای بهترین برنامه های ورزشی و بدنسازی رو به تمام مردم دنیا ارایه میده ، واقعا بینظیره تو کارش .......

با یکی از معروفترین برنامه هاش که لینکش رو پایین میزارم به مدت ۱ ماه میتوندی برنامه ورزش و بدنسازی ۱ ماهش رو انجام بدید و بعد یک ماه تفاوت خیلی زیادی رو تو اندام خودتون حس کنید.
 برنامه های بدنسازی متفاوت داره اما برای شروع کار میخوام با این برنامش که بسیار هم مورد استقبال قرار  گرفته شروع کنیم.

از روز اول تا روز ۳۰  که شامل ۴ هفته هست همه ویدئو ها تو وبسایتش گذاشته و شما میتونید هر روز ویدئو اون روز رو بزارید و انجام  بدید .

کمتر از ۳۰ دقیقه وقتتون رو میگیره و واسه هر قسمت بدن تمرینات ویژه ای داره، مهم نیست که زبان انگلیسی بلد نیستید مهم اینه که حرکتی رو که میبینید داره انجام میده رو شما درست انجام بدید.

این هم لینک برنامه ۳۰ روزش :


تو وب سایتش قسمت Workout Videos که برید میتونید همه سری های ورزشیش  که تک تکشون بی نظیر هستند رو تو قسمت Series ببینید و هر کدوم رو خواستید شروع کنید به انجام دادن.

من با این که همیشه ورزش میکنم اما میخوام از فردا سری مبتدی ها یا همون beginners رو شروع کنم تا به نوبت به سری های دیگه برسم. اگه شما هم پایه هستید پس بزن قدش .....با هم دیگه تموم میکنیم ۳۰ روز رو.


شاید نتونید همیشه ان لاین حرکات ورزشی رو انجام بدید و بخواهید که تو کامپیوترتون ذخیره کنید، فکر اون رو هم کردم براتون ،اگه از برنامه اینترنت دانلود منجر استفاده میکنید که به راحتی میتونید دانلود کنید در غیر این صورت با دیدن این ویدئو به راحتی و آسونی یاد میگیرد که چطوری بدون هیچ برنامه ای ویدئو ها رو به راحتی دانلود کنید. 

لینک آموزش :


  باتشکر از Ehsan Soodmand برای آموزش این روش خوب.


 این هم کانال یوتیوب این خانوم بینظیر  :


 و این هم صفحه فیسبوکش:


پینوشت:

به امید سالم زیستن و تندرستی همه خانوم های زیبای ایرانی



در صفحه فیسبوک من همیشه با من باشد .

1 comment:

Anonymous said...

merc khanome aziz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...