Monday, January 27, 2014

با عشق غذا بپزید







من معمولا شاید کمتر از ۱ ساعت زودتر از همسرم میرسم خونه و تو این زمان که همسرم برسه خونه با همه خستگی که دارم اما به عشق عزیزانم و خودم سعی میکنم غذای خوشمزه ای رو آماده کنم و هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که وقتی همسرم در خونه رو باز میکنه و در حالیکه منو رونیکا رو تو آغوشش میگیره بگه به بوی زندگی میاد و واقعا بوی زندگیه که سر مست و شاد میکنه ما رو در پایان یه روز کاری، وقتی که کنار هم هستیم و داریم یه غذای شاید ساده اما با دست پخت خودمون رو میخوریم .

تو فرهنگ من به عنوان یه ایرانی همیشه غذا خوردن در کنار خونواده ازرش بالایی داشته و همیشه این ارزش رو خواستم حفظ کنم و برای دلایل روشنی باید برای افراد خونواده کوچیکم با عشق غذا درست کنم و یاد گرفتم که اگه بلد نباشم غذا درست کنم عزیزان من غذاهای سالم و خوشمزه ای نخواهند خورد . هیچ کس از ما دوست نداره غذایی رو بخوره که دوست نداره و مزه خوبی نمیده پس اگه تا حالا از آشپزی کردن بیزار بودید برید تو آشپز خونه تون که من بهش میگم قلب خونه و وقت بزارید و با ادویه جات و سبزیجات معطر با عشق بازی کنید ، مخلوط کنید اون هارو با انواع گوشت ، خمیر، برنج و سبزیجات و یاد بگیرید با آزمایش و خطا که چطور اونهارو به درستی استفاده کنید و نتیجش این میشه که خودتون و عزیزانتون غذاهای سالم و خوشمزه ای میخورید که با چاشنی عشق مخلوط شده.

یادتون نره از هنر کیک پزی و درست کردن دسر بی بهره نباشد چون پخت کیک ، نون و درست کردن دسر حس خیلی خوبی به شما میده حس شادابی، اعتماد به نفس و آرامشی که مخلوط شده با بوی وانیل و دارچین.

غذا بخش بزرگی از زندگی ما رو در بر میگیره پس با عشق غذا بپزید برای عزیزانتون و دوستانتون.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...