Friday, April 15, 2011

اولین پست بعد از عید

 سلام 


دوست های نازنینم مرسی از این که اینقدر به یادم هستید و نگران شدید  که چرا از عید به بعد پست نذاشتم  باید بگم ایام عید مهمون داشتم و الان هم در حال آمده شدن واسه امتحانها هستم و تمام کردن پروژم اگه خدا بخواد  و استادم یاری کنه تا کمتر از یکی دو ماه دیگه درسم تموم میشه و پیش به سوی دنیای دکتری . به امید خداااااا 

منتظر باشد با کلی دستورات خوشمزه آشپزی میام خدمتتون 

دوستتون دارم بی نهایت


در صفحه فیسبوک من همیشه با من باشد با غذاهای خوشمزه .

4 comments:

Anonymous said...

صدفa@a: سلام عزیزم انشاالله پروژه وامتحانات به خوبی وبا موفقیت سپری بشه وبا افتخار مدرکت رو بگیری از پیروزیهات بسیار خرسندم لایق بیشتر از اینهایی خانومی.منتظرت میمونم گلم تا دست پر برگردی دکتر جونممممممم.بوووووووسسسسس

Negar said...

Juliet jonam khoshhalam ke khobi! Vaghan negaran shode bodam in chand vaght!
Ishala ke hameye kar ha ham koli ali pish mire! Barat behtarin arezo haro daram!

مامان فرشته said...

ژولیت جون برایت بهترین هارو در سال جدید آرزو میکنم و امیدوارم همیشه شاهد موفقیتت باشم
دوست دارم و منتظر دستورهای خوشمزه ات هستم

الی_المیرای اولی said...

GOOD LUCK HONEY :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...