Wednesday, February 29, 2012

مرغ سرخ شده به روش هندی





میدونید که من عاشق غذاهای هندی هستم بخاطر ادویه هایی که توش استفاده میشه واسه همین همیشه به دنبال یاد گرفتن غذاهای هندی هستم ،من یه روش خیلی خوب از آشپز های هندی یاد گرفتم ،اینکه وقتی میخوام مرغ رو سرخ کنم توی روغنی که قراره مرغ ها سرخ بشه چند تیکه چوب دارچین میریزم این موجب میشه مرغم خیلی خوش طعم تر بشه و اون بوی زوخم مرغ گرفته بشه ، بعضی وقتها هم یدونه میخک میندازم با کمی تخم گشنیز و یا برگ پاندا که بینظیر میشه طعم مرغم ، اما شما به راحتی میتونید فقط با نداختن یک تیکه چوب دارچین هوش از سر همه مهمونهاتون ببرید . امتحان کنید مطمئنم پشیمون نمیشد .





کمی دارچین واگه دوست داشتید تخم گیشنیز و یه دونه گل میخک و برگ پاندا میندازیم تو روغن
و مرغ رو هم اضافه میکنیم




زمانی که داره مرغ سرخ میشه این ادویه های خوش طعم و خوش بو به خورد مرغ میرند و طعم بسیار خوبی به مرغ میده .
من خودم بیشتر فقط با دارچین میپزم به شما هم پیشنهاد میکنم بیشتر با دارچین بپزید چون شاید خیلیها

عطر و بوی میخک رو دوست نداشته باشند

شما هم اگه روش خاصی واسه سرخ کردن مرغ هاتون دارید بگید به ما تا همه بتونیم روش های

مرغ سرخ کردن خوبی رو یاد بگیریم.

یه توضیحی در مورد برگ پا ندا بدم این برگ بیشتر تو غذاهای آسیایی شرقی استفاده میشه مثل غذاهای مالزیایی ، تایلندی ، اندونزی ، .....یه چیز تو مایه های وانیل میمونه عطر و بوش و معمولا تو انواع دسرازش استفاده خیلی زیادی میکنند.








در صفحه فیسبوک من همیشه با من باشد با غذاهای خوشمزه .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...