Sunday, January 6, 2013

چند کلام حرف

سلام به همه دوستهای خوبم

میخواستم چند کلام حرف بهتون بزنم و اول از همه تشکر کنم بابت کامنت ها و پیامهایی که به من میدید و با محبتتون بیشتر از پیش منو شادمیکنید ، من کلی شرمنده تک تکتون هستم که بعضی از کامنت  ها و پیام ها بی جواب میمونه چون بعد از شروع شدن دوره دکتری همه وقتم پر شده اما من همچنان ذوق آشپزی تو  وجودم هست و با این حال بازم تلاشمو میکنم که این پیج رو بگردونم . خیلی ها میپرسند که آیا من کلاس  آشپزی و شیرینی پزی دارم  در ایران یا در خارج از کشور ، باید بگم نه !! یه مدتی بود که من وقت خالی گیر آورده بودم و تو بعضی از کلاس های کیک و شیرینی پزی شرکت ویلتون امریکا شرکت کردم واسه دل خودم و انچه رو که یاد گرفتم بی دریغ با همه ذوق و شوق با شماها در میون گذاشتم و میزارم و نتیجش این پیج شد با همه افرادی که این پیج رو دوست دارند و این واسه  من یه دنیا با ارزشه . رسیپی های زیادی رو از آشپز های معروف دنیا امتحان میکنم و تو پیج و وبلاگم میزارم تا شما هم لذتشو ببرید. دوست های خیلی خوبی از این طریق پیدا کردم و چیز های زیادی از شما یاد گرفتم .

خیلی از شما دوستان پیشنهاد میدید که یه پیج روانشناسی هم باز کنم چون تخصصم تو این رشتست اما باور کنید در حال حاضر اصلا وقتش نیست اما چه دیدید شاید تو آینده همچین پیجی باز کنم واسه کمک به همه هموطنهای عزیزیم .

دوستتون دارم

شف ژولیت شما


در صفحه فیسبوک من همیشه با من باشد با غذاهای خوشمزه .

4 comments:

Anonymous said...

ژولیت عزیز من همیشه وبلاگ شما رو دنبال می کنم بسیار هنرمند و باسلیقه هستید و تا حالا چند تا از دستورات شما رو درست کردم حتی دستور کیک سه شیر شما رو به مادر که در کانادا زندگی میکنند دادم و همشون عاشق این کیک شدن.براتون آرزوی موفقیت دارم و میبوسمتون

Nooshin said...

Dear Juliet,

Hope all is well for you and your beloved family.
Thanks for all your great recipes, I truly appreciate every single one of them.
Wishing you all the best and hope to see your new psychology blog very soon.
Kindest,
Nooshin from Toronto

معصومه said...

خیلی ماهی خانمی. من همیشه این روح سخاوتمندتو ستوده ام. هربار که تو پیجت میام و با دیدن عکسای غذاهات و دستورات روحم تازه می شه شادی و آسایش خودت و همسرت و دختر نازتو از ته دل آرزو می کنم.
من جدا دوستت دارم ژولیت جون حتی اگه از غذاهات درست نکنم که البته درست هم می کنم اما این هیچی از سخاوت تو کم نمی کنه.
تو همه زندگیت موفق باشی نازنینم.

A Chef From Persia said...

دوستتون دارم یه دنیا

هر جا هستید شاد باشید

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...